Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt het verzonden?
Het kan 3 tot 7 werkdagen duren voordat uw bestelling is verzonden en verwerkt.

HOE LANG IS DE VERZENDTIJD?
Vanwege de extreem grote vraag duurt het 2-4 weken voordat de bestelling is verzonden. Wees geduldig, we doen ons best om elke bestelling die we ontvangen te vervullen!

Er zijn omstandigheden die niet onder controle zijn (natuurrampen, vakanties, weer, enz.) Die uitstel van verzending kunnen veroorzaken. Hoewel de meeste pakketten op tijd aankomen, kunnen er omstandigheden en vertragingen optreden die onze vervoerders kunnen ervaren. Om deze reden garanderen wij niet de exacte levertijd; het leveringsprobleem is de verantwoordelijkheid van de rederij.

KRIJG IK EEN TRACKINGNUMMER?
We bieden tracking voor elke bestelling. Tracking is beschikbaar zodra uw product is verzonden.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
U kunt uw bestelling zonder boete annuleren! U moet uw bestelling 24 uur na het aanmaken annuleren om de annulering toe te passen. Als het item al is verzonden, stuur dan een e-mail naar [email protected] Het enige wat u hoeft te doen is ons een e-mail te sturen met de onderwerpregel “ANNULEREN”.

IK HEB EEN ONJUIST ADRES INGEVOERD!
Breng ons onmiddellijk op de hoogte via e-mail op [email protected] Als het adres niet klopt, kunnen we dit binnen 24 uur corrigeren.

MIJN ITEM IS BESCHADIGD AANGEKOMEN
We verzenden elk item met extra vulling. Desondanks melden onze klanten dat ongeveer 1 op de 1000 producten beschadigd aankomt als gevolg van een slechte behandeling van de postdienst.

Als u dit overkomt, neem dan contact met ons op via:
– Jouw bestellingsnummer.
– Een foto van het beschadigde product.
Eenmaal ontvangen, sturen we u graag gratis een andere toe.

IK HEB EEN VRAAG DIE NIET IS BEANTWOORD, KUNT U AUB HELPEN?
Als het ons nog steeds niet lukt om uw vraag te beantwoorden, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om binnen 24 uur te antwoorden šŸ™‚