ONZE 30 DAGEN GARANTIE

Alle producten worden geleverd met een GRATIS vervangingsgarantie gedurende 30 dagen na aankoop. Als uw aankoop niet overeenkomt met de beschrijving of als het artikel defect is, neem dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling contact met ons op – we zullen ervoor zorgen dat al uw problemen zijn opgelost.
Als u het verkeerde artikel heeft ontvangen, neem dan binnen 48 uur na levering contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat de juiste artikelen worden bezorgd of dat al uw betalingen worden geretourneerd.

Neem voor defecte of defecte producten foto’s of video’s en stuur een e-mail naar jessicawa[email protected] – we zullen uw aankoop vervangen of terugbetalen na bevestiging.

LET OP: deze polis dekt geen misbruik, onopzettelijke schade, waterschade of misbruik van het gekochte product.

RETOURZENDINGEN EN TERUGBETALINGEN

Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Volg de onderstaande stappen om uw terugbetaling te ontvangen:

Producten kunnen alleen worden geretourneerd als ze nog in originele staat en verpakking zijn. Gebruikte producten of door de klant beschadigde producten komen niet in aanmerking voor restitutie.

Vraag uw retourautorisatienummer aan en stuur een e-mail naar [email protected] met gedetailleerde reden voor retourzending en foto’s of een video van het product die uw reden ondersteunt. Na goedkeuring ontvang je de RA # en het adres van het dichtstbijzijnde magazijn waar je het product dat je wilt retourneren kunt mailen.
Gebruik een traceerbare postdienst om uw terugbetaling te verzekeren, wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of ontbrekende pakketten. (U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor retourzending afgetrokken van uw terugbetaling. Zorg ervoor dat u het artikel terugstuurt als een geschenk aangezien we geen aangepaste kosten voor retourzendingen dekken)

Na ontvangst van uw pakket worden uw producten onderzocht en krijgt u een volledige terugbetaling via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Een restitutiebewijs wordt per e-mail verzonden naar het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij uw oorspronkelijke aankoop.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing):

Elk item dat niet in originele staat is, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet door onze fout zijn veroorzaakt
Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd
Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen zijn.

Te late of ontbrekende restituties (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt overgemaakt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt gepost.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via: [email protected]

Uitwisselingen (indien van toepassing)

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel moet ruilen, stuur ons dan een e-mail op: [email protected]

Sale / promotie-items (indien van toepassing)

Alleen artikelen met een normale prijs kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen verkoopartikelen niet worden terugbetaald.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN NA HET PLAATSEN?

Helaas kunnen we uw bestelling niet annuleren nadat deze is verwerkt en / of verzonden. Als u uw bestelling annuleert VOORDAT deze is verwerkt en / of verzonden, worden er annuleringskosten van 20% in rekening gebracht ter dekking van de herbevoorradingskosten en de kosten die aan ons zijn berekend voor terugbetalingen door de creditcardmaatschappijen.

Ongeldige redenen:
De koper wil de artikelen niet meer – dit is het meest voorkomende voorbeeld dat we niet kunnen eren als we grote waarde willen blijven bieden bij svdezwartedame. De koper moet ervoor zorgen dat hij of zij de artikelen wil kopen voordat hij een bestelling plaatst, niet erna. Nadat een bestelling is geplaatst, sluit de koper een juridisch bindend contract met de verkoper om alle items in die bestelling te kopen. Koper heeft artikelen ergens anders goedkoper gevonden – Koper moet erop kunnen vertrouwen dat hij of zij klaar is om de vraagprijzen te betalen voordat hij een bestelling plaatst. Nadat een bestelling is geplaatst, sluit de koper een juridisch bindend contract met de verkoper om alle items in die bestelling te kopen.